zondag 11 juli 2010

voetbal

ik luister
naar de radio
in het spaans
schreeuwend

Holland-Spanje
spelen voetbal
het zijn
mijn landen

mooi de spaanse
eSneider, ban Boemmel
al maakt het me
helemaal niks uit

begin ik toch
te hopen dat
tenminste een
van de twee
een doelpunt maakt

nog zeventien minuten
en nu nog vijftien
het gaat over
een gele kaart

zo mooi
ze weten alles
en ze weten niks
de bal is rond

ik wil naar bed
nog tien minuten
kunnen ze ook
allebei verliezen
ik weet niks
van voetbal

steeds meer opinie
een nog-al-wieddus-logica
"la clave" de sleutel
de oplossing.......

nog vier minuten
ze beginnen de hoop
te verliezen

Ramos Buñuol Chavi
peligro peligro
gevaar gevaar
ik snap het niet

nog een halve minuut
Chavi Ramos Buñuol
on=voor=stel=baar

Chavi zoekt Chavi
Fabriga Chavi gevaar aghgh
het is afgelopen

wat zeggen ze.....
prolonga..........
ik ga naar bed

Geen opmerkingen: